Projekt dla Justyny

Justyna jest już właścicielką dużego biznesu. Ale zgłosiła się do mnie, bo miała pomysł na coś bardziej osobistego. Marzyła o miejscu, w którym mogłaby się dzielić swoimi doświadczeniami i przeżyciami, które wpłynęły na jej aktualną sytuację, sposób myślenia i zmieniły jej życie prywatne.

Zakres prac:

identyfikacja wizualna, grafiki na social media, strona internetowa

Stylistyka:

minimalistyczna, luksusowa, elegancka, dyskretna

Założenia projektu:

Podczas warsztatów strategicznych Justyna opisała swoją markę jako: odpowiedzialną, skuteczną, doświadczoną i odważną. Jednocześnie chciała trafić do klientów premium, którzy tak jak ona kiedyś, znaleźli się właśnie na życiowym zakręcie. 

Odbiorca:

Jej odbiorcy to osoby, które szukają inspiracji, co zmienić, by odzyskać radość i motywację oraz materiałów o zdrowiu psychicznym. Potrzebują kilka rad, co mogłaby zmienić w swoim trybie życia, by mieć więcej czasu na realizację pasji. Osoby te cenią spokój, harmonię, minimalizm. Chcą wytchnienia od dużej ilości bodźców, jakich doświadczają w pracy i życiu codziennym.

Rozwiązanie:

Typografia marki nawiązuje do nowoczesnego
i luksusowego charakteru. Wybrałyśmy 2 kroje pisma:

  • Recline, którego kropka nad literą “i” przypomina diament, który idealnie wpisuje się w cały wizerunek.
  • Libre Franclin – klasyczny bezszeryfowy font o bardzo minimalistycznej formie.

Paleta kolorów miała wzbudzać zaufanie, pokazywać doświadczenie. Ale i nawiązywać do minimalistycznego luksusu, elegancji i wysokiej jakości. Do realizacji projektu wybrałyśmy barwy charakterystyczne dla stylistyki zimy: biel, czerń, beże, błękit i złote dodatki.

Elementy graficzne to  minimalistyczne, geometryczne kształty i czyste linie, które tworzą uporządkowany i bardzo przemyślany wygląd. Elementem graficznym wyróżniającym jest charakterystyczny diament, który widać również w logo.

Brand Book

Grafiki na social media

Strona internetowa

STRONA INTERNETOWA

zobacz stronę online

PROJEKT

Strona została zaprojektowana z dużą ilością białej przestrzeni. Minimalistycznie i w jasnej kolorystyce, z charakterystycznymi, dużymi nagłówkami. Surowość projektu przełamuje tło w kolorze kawy z mlekiem. Dzięki uporządkowanej hierarchii typografii i czytelnej strukturze strony - odbiorca nie błądzi po zakładkach. Szybko znajduje to czego potrzebuje.

"Jeżeli szukasz osoby, która stworzy Twoją stronę internetową, wsłuchując się w Twoje potrzeby i gusta i nie będzie odtwarzać bezdusznie istniejących już wzorów, to jesteś we właściwym miejscu. Ciepło, empatia i dużo kobiecej energii pozwala na realizację najbardziej wymagających projektów. I co ważne - pełen profesjonalizm na każdym etapie współpracy. Kolorystyka, czcionki, układ strony - to wszystko pięknie się zgrało - ciesz to tym bardziej, że ja nie byłam klientką końcową, tylko pośrednikiem - a jednak udało się nam znaleźć wspólne flow w takim stopniu, że projekt został zrobiony rewelacyjnie i w pełni odpowiada Justynie"
Joanna Kawalec
project manager
Napisz!

Nie jesteś pewna, czy trafię w Twój gust z projektami i czy „nadajemy na tych samych falach” ?

Umów się na nieodpłatną konsultację wstępną online! Poznamy się bliżej, a ja pokażę Ci, od czego możesz zacząć metamorfozę swojej marki!

Agnieszka Szpunar studio
Scroll to Top