Jaka jest najlepsza czcionka na stronę internetową

Jaka czcionka na stronę www jest najlepsza?

Masz już wybraną paletę kolorów na swoją stronę www? Kolejny krok to wybór fontów! Kiedy zaczniesz wgłębiać się w ten temat, szybko okaże się, że opcji jest tak dużo, że po godzinie poszukiwań możesz już poczuć się przytłoczona. To normalne. Też tak miałam. Co się zmieniło? Dzisiaj podzielę się z Tobą sprawdzonymi sposobami, które pomogą Ci wybrać najlepszą czcionkę na Twoją stronę www. Taką, która podkreśli Twój charakter i przyciągnie uwagę odwiedzających. Gotowa?

Psychologia kolorów

Psychologia kolorów — co barwy mówią o Twojej stronie?

Co czujesz kiedy wchodzisz do jakiegoś wnętrza? Czy ogarnia cię spokój, wyciszasz się, a może wręcz przeciwnie — czujesz przypływ energii? A może twoje ciało spina się z powodu nieokreślonego niepokoju i jedyne, co w tej chwili chcesz zrobić, to uciec? Na to, jak czujesz się w danym pomieszczeniu, w ogromnej mierze mają wpływ kolory, jakie w nim dominują. Barwy budują nastrój nie tylko we wnętrzach, ale również na twojej stronie internetowej. To tym zagadnieniem zajmuje się psychologia kolorów.

jak dobrać kolory biznesowe i firmowe

Jak wybrać kolory biznesowe?

W brandingu marki najważniejszym celem jest wywołanie odpowiednich uczuć u odbiorcy. Wiąże się to w pierwszej kolejności z ustaleniem tego, jakie emocje mają się pojawić u klientów w kontakcie z twoją marką. Bo tylko to skłoni ich nie tylko do skorzystania z Twoich usług, ale też do pozostania z tobą na dłużej.

Łączenie kolorów

Jak mieszać kolory?

Jak powstają poszczególne barwy? Jakie mamy rodzaje kolorów? Jak łączyć barwy, aby uzyskać harmonię na stronie internetowej i na grafikach? Oto kilka wskazówek, które pomogą Ci w tym zadaniu.

jak skutecznie dobierać kolory do strony

Jak dobrać kolory do strony internetowej?

Pierwsze wrażenie budujesz tylko raz. Dotyczy to również Twojej wizytówki w sieci, czyli strony internetowej. Jak odpowiednio dobrane kolory mogą wpłynąć na odbiór strony przez Twoich użytkowników? Z jakich narzędzi warto skorzystać, gdy budujesz paletę kolorów? O co zadbać, a czego unikać, by użytkownik chętnie został na Twojej stronie i spełnił jej cel biznesowy? Jak dobrać kolory do strony internetowej, aby przyciągała uwagę potencjalnych klientów?

Skuteczne delegowanie zadań

Jak skutecznie delegować zadania?

Wielu przedsiębiorców popełnia ten błąd. Decydują się na delegowanie zadań dopiero wtedy, gdy ilość obowiązków mocno ich przytłacza i nie mają już sił. W efekcie kiedy znajdą już wirtualną asystentkę, chcą natychmiast pozbyć się balastu i są gotowi jej przekazać od razu większość swoich zadań. Nie jest to jednak dobra motywacja. Dlaczego? Z dwóch powodów.

Co to jest branding marki

Czym jest branding marki i kiedy go wprowadzić?

Od dzieciństwa żyjemy w świecie znaków, logo i marek. chociaż może nie zdajemy sobie z tego sprawy, branding jest dla nas czymś oczywistym. Nasza decyzja o zakupie nie jest już podyktowana tylko funkcją, ceną czy profesjonalizmem. Większość produktów oferowanych na rynku ma wysoką jakość.  Dlatego często ważniejsza dla nas okazuje się unikalna wartość marki.

Przykładowy moodboard

Co to jest moodboard i jak go zrobić?

Moodboard daje ci możliwość uporządkowania twoich pomysłów na etapie kreacji i znalezienia zadowalającego rozwiązania. To ważne zwłaszcza, gdy pracujesz dla klienta. Każdy ma swoją wizję i ile osób tyle rozwiązań. To jest całkiem naturalne, bo przecież czerpiemy z różnych inspiracji i mamy odmienne potrzeby. Jeśli chcesz mieć pewność, że projekt uwzględnił twoje spojrzenie eksperta i życzenia klienta, warto zrobić tablicę inspiracji.

Scroll to Top